høst 2022 - UKE 36-43

KAMPANJE INFO
KAMPANJE MEDIA
KAMPANJE AKTIVISERING
KAMPANJE MATERIELL
Enten det er for lommeboka eller kloden, alle hater å kaste mat. Med TORO i skuffen er det lett å bruke opp det som blir til overs, enten det er kokte grønnsaker fra middagen, et halvt rømmebeger, eller risen som det alltid blir for mye av. For å inspirere og lage nye vaner vier vi årets kampanje til smarte restehacks som skal vise at med TORO er det lett å ikke kaste mat. Vi endrer navnet på bestselgerne våre til «det-du-har-i-kjøleskapet-» og deler gode tips, både på pakken og gjennom QR-koden. TORO lanserer også sin nye digitale tjeneste «Spis Opp» - her kan man legge inn ingrediensene man har i kjøleskapet og få enkle tips til digge oppskrifter eller måter å bruke dem opp på. Visste du for eksempel at du kan ha nesten hva som helst i Tandoori-gryta? Målet er å vise fleksibiliteten i TORO-porteføljen 
og øke Frekvens ved at TORO blir aktuell i enda 
flere situasjoner. Dessuten er dette et 
mersalgsinitiativ, ved at vi oppfordrer til 
å fylle TORO-skuffen.
"TORO Spis Opp" TORO er perfekt til rester!